REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRONY RAPORTYPLACOWE.PL
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z portalu raportyplacowe.pl („zwanego dalej Portal”), oferowanego przez Sedlak & Sedlak spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytową z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigi 189B, 30-220 Kraków, NIP 6772425659, Regon 368347550, KRS 0000696833 zwaną danej Sedlak & Sedlak
- Portal po podpisaniu stosownej umowy umożliwia korzystanie z raportów płacowych oraz przekazywanie informacji o wynagrodzeniach w celu tworzenia analiz rynkowych, raportów wynagrodzeń oraz benchmarków płacowych.
- Korzystanie z Portalu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2. Dostęp do Portalu
- Poza dostępem demonstracyjnym dostęp do funkcjonalności strony dostępnych po zalogowaniu przysługuje wyłącznie podmiotom, które zawarły umowę z Sedlak & Sedlak.
- Użytkownik jest zobowiązany zaprzestać korzystania z konta oraz logowania do Portalu w przypadku ustania umocowania do reprezentowania podmiotu, który zakupił dostęp, w szczególności w przypadku zakończenia współpracy, rozwiązania umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, ustania pełnomocnictwa lub stanowiska.
- Operator może zablokować dostęp do konta w przypadku podejrzenia naruszenia Regulaminu lub po upływie 12 miesięcy od daty ostatniego zakupu.
§3. Dane przekazywane do Portalu
- Klient odpowiada za rzetelność, legalność oraz prawdziwość przekazywanych danych.
- Dane przekazywane do Portalu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji usług, w szczególności analiz rynkowych, benchmarków płacowych oraz raportów statystycznych.
- Dane przekazane przez Klienta (firmę korzystającą z Portalu) mogą być przetwarzane i udostępniane aby zepewnić mu do nich dostęp, lub w przypadku analiz ogólnodostępnych wyłącznie w sposób zagregowany, uniemożliwiający identyfikację konkretnego podmiotu lub osoby fizycznej.
- Dane nie będą przekazywane osobom trzecim, chyba że wynika to z:
- powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
- zawartej umowy,
- odrębnej, udzielonej zgody,
- konieczności technicznej (np. dostawcy serwerów www).
§4. Poufność i zakaz udostępniania treści
- Wszystkie treści dostępne w Portalu, w tym raporty, zestawienia, dane, analizy oraz wszelkie materiały udostępnione Użytkownikowi, mają charakter poufny.
- Zakazane jest udostępnianie treści Portalu osobom lub podmiotom trzecim (w tym innym podmiotom zrzeszonym w grupie kapitałowej), chyba że wynika to z osobnej umowy.
- Pobieranie, kopiowanie, transfer, udostępnianie lub dystrybucja materiałów z Portalu w sposób naruszający powyższe postanowienia jest zabronione.
§5. Bezpieczeństwo konta i obowiązki Użytkownika
- Użytkownik zobowiązany jest do ustanowienia silnego i unikatowego hasła do konta oraz do utrzymywania go w poufności.
- Użytkownik ma obowiązek korzystać z Portalu wyłącznie w środowisku technicznie bezpiecznym, wolnym od złośliwego oprogramowania, niepewnych sieci oraz publicznych punktów dostępu.
- Zakazane jest:
- podejmowanie prób obejścia zabezpieczeń Portalu,
- podejmowanie działań mających wpływ na integralność, wydajność lub bezpieczeństwo Portalu,
- korzystanie z narzędzi automatyzujących dostęp, obejścia limitów lub pozyskiwanie danych w sposób nieautoryzowany.
§6. Odpowiedzialność
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieuprawnionego dostępu do konta spowodowanego naruszeniem zasad bezpieczeństwa przez Użytkownika.
§7. Ograniczenia dostępu i blokada konta
- Sedlak & Sedlak może ograniczyć, zawiesić lub zakończyć dostęp do Portalu w przypadku naruszenia Regulaminu lub wygaśnięcia dostępu.
- Po zakończeniu umowy Klient traci prawo do korzystania z Portalu i materiałów udostępnionych w czasie trwania umowy.
- Sedlak & Sedlak nie gwarantuje, iż Portal będzie dostępny zawsze, ponieważ ze względu na wymagania techniczne, procedury konserwacji lub przerwy u operatorów serwerów możliwe jest okresowy brak dostępności Portalu.
§8. Przetwarzanie danych
- Sedlak & Sedlak jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Sedlak & Sedlak przetwarza dane interesariuszy, w tym dane pracowników i współpracowników, a także kontrahentów i ich przedstawicieli. Cele, zakres i podstawy przetwarzania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, realizowanych interesów biznesowych oraz procesów, w szczególności interesu związanego z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zapewnieniem bezpieczeństwa prowadzonej działalności, realizacją wewnętrznych regulacji przedsiębiorstwa oraz prowadzonej w związku z tym dokumentacji, a także utrzymaniem efektywnej komunikacji.
- Jeżeli przetwarzamy Państwa dane osobowe to Administratorem danych osobowych jest Sedlak & Sedlak spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytową z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigi 189B, 30-220 Kraków, NIP 6772425659, Regon 368347550, KRS 0000696833. Biuro firmy objęte jest monitoringiem wizyjnym. Jeśli decydują się Państwo na korzystanie ze strony sedlak.pl lub innych naszych stron www, oznacza to również akceptację zasad Polityki Prywatności znajdujących się poniżej. Jeżeli nie zgadzają się Państwo z nimi, uprzejmie prosimy o nie korzystanie z serwisu sedlak.pl. Ze względów technicznych i administracyjnych dane zachowaniem standardów bezpieczeństwa mogą być przetwarzane przez współpracujące z Sedlak & Sedlak podmioty takie jak operatorzy sieci komórkowych, dostawcy hostingu www, dostawcy poczty e-mail, dostawcy systemów i usług IT, współpracujący na zasadach B2B konsultanci, podmioty realizujące przesyłki listowe lub kurierskie, dostawcy usług księgowych.
- Pliki cookies i analiza ruchu na stronach W celu przeprowadzenia analiz statystycznych i zaproponowania Państwu najwyższej jakości treści, zbieramy informacje o odwiedzanych przez naszych użytkowników podstronach serwisu. Zapisujemy również informacje o kierunkach z jakich odwiedzane są nasze strony (adres IP). Pliki "cookies" to proste pliki tekstowe, które rejestrują aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.
- Jakiego rodzaju plików "cookies" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? Sesyjne pliki cookies Pliki cookies pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu lub głosowaniu w sondzie. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. Pliki cookies służące do analiz Pliki cookies pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. Pliki cookies używane do targetowania Pliki cookies zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji. Usuwanie plików "cookies" Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookies. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies można uzyskać korzystając z dokumentacji przeglądarki.
- Prawa osób, którzy dane dotyczą. Osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, na zasadach i w okolicznościach przewidzianych w przepisach prawa, i o ile przepisy prawa przewidują możliwość skorzystania z tych praw ze względu na charakter danych i charakter przetwarzania
- Zmiana polityki prywatności Pragniemy zwrócić uwagę, iż możemy dokonywać zmian w Polityce Prywatności. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zostaną Państwo o tym poinformowani poprzez aktualizację informacji w zakładce Polityka Prywatności.
§9. Incydenty bezpieczeństwa informacji
- Operator wdraża środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych przekazywanych w ramach Portalu.
- W przypadku wystąpienia incydentu bezpieczeństwa informacji skutkującego nieuprawnionym ujawnieniem lub udostępnieniem danych klienta, Operator niezwłocznie podejmie działania mające na celu:
- ograniczenie skutków incydentu,
- zabezpieczenie danych,
- poinformowanie Klienta o zdarzeniu, w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku gdy użytkownik zauważy nieprawidłowe dzianie Portalu powinien niezwłocznie powiadomić Sedlak & Sedlak.
§10. Postanowienia końcowe
- Regulamin może ulec zmianie. Informacja zostanie przekazana Klientowi z odpowiednim wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.